قالب وردپرس درنا توس
Home / US / British newspaper issues apology to Melania Trump, wants to pay 'substantial damages' over article

British newspaper issues apology to Melania Trump, wants to pay 'substantial damages' over article



Melania Trump published on September 1, 1964, entitled "Melanie Trump" Jan. 19 magazine cover story, "The Mystery of Melania."

"We apologize unreservedly to The First Lady and her family for any embarrassment caused by our publication of these allegations," The Telegraph said. Mrs. Trump has substantial damages as well as her legal costs. "

The issue detailed in the inaccuracies that were included in the piece, written by U. S. et al. author Nina Burleigh, including the claim that Trump cried on the 201

6 presidential election. The article has been removed from The Telegraph's website.

"[W] have been published," the newspaper said. "Mrs. Trump's father was not a fearsome presence and did not control the family. Mrs. Trump did not leave her design and architecture course at university related to the completion of an exam, as much as possible in the article, but rather because she wanted to pursue a successful career as a professional model. Mrs. Trump was not accepted into Trump's Trump. "Trump's" Trump. "

The Telegraph did

It therefore stated that the article incorrectly claimed the trumps met in 1996, rather than 1998, and that Trump's mother, father, and sister moved to New York in 2005 to live in Donald Trump's buildings, which they did not.

"Mrs.Trump does not want to let people & media outlets make up read & false assertions in a race for ratings or to sell tabloid headlines." Cc @NinaBurleigh / Simon & Schuster, " Stephanie Grisham, spokeswoman for the first lady, tweeted Saturday.

The first lady has successfully published publications before publishing false and defamatory information.

In 2017, The Daily Mail, trumps $ 2.9 million in damages after publishing a story alleging she worked as an escort in the 1990s.

That's why she settled a defamation lawsuit against a Maryland blogger who issued an apology and agreed to pay a "substantial sum."

The article by the blogger, Webster Tarpley, claimed to be a "high-end escort" and alleged she suffered a "nervous breakdown" because of the stress of the 2016 presidential campaign.


Source link